MENU Luk
Du har allerede haft en 1:1 rådgivning og er klar at tage næste skridt.

Formsproget følgeskab – kom i godt selskab.

VISIONÆR FREELANCE GRAFISK DESIGNER

Som virksomhedsejer er der dagligt en masse ting du skal tage stilling til. Du ønsker, at din markedsføring virke, helst uden at det skal tage for megen af din tid. Fordi du gerne bruge din tid til det du er god til, nemlig at drive din forretning!

Derfor har du måske brug for periodevis hjælp til din markedsføring. Jeg tilbyder at komme til din virksomhed som fast freelancer – alternativt kan jeg udføre arbejdet fra mit kontor i Roskilde. Devisen er design der i al sin enkelhed giver vækst, fordi den giver mening.

Læs referencer her

 

:: Fordele ::

Måske vurderer du at der hverken er økonomi ikke er opgaver nok til en grafisk designer i alle perioder – men du har stadig brug for hjælp eller måske har du vækstplaner, men mangler nogen som kan står for udførslen. Fordelen ved at samarbejde med en freelancer er at, vi indgår i lønregnskabet. Vi skal ikke, modsat en fast ansat, have en fast løn + pension og som hvis løn højst sandsynligt først indtjenes efter et par måneder.

De eneste papirer du skal tage stilling til er den faktura, jeg sender til dig. Intet papirarbejde og administration som ved ansættelse.

Min timepris som freelance grafiker er på 800,- kr. ex. moms. Ved længere varende aftaler eller større bunker, laver jeg fordelagtige tilbud eller mine faste kunder får et tilbud om klippekort.

Jeg medbringer mit eget udstyr (Mac) + skærm + mine egne programmer, hvis jeg skal flytte ind for længere tid. Jeg kan sidde hos jer og arbejder fra første dag eller vi kan aftale at jeg arbejder fra mit eget kontor – eller måske en kombination, det er op til dit eller jeres behov.

Ingen kan alt … heller ikke jeg, men jeg har en bred erfaring og holder mine kompetencer opdateret blandt andet igennem Journalist forbundet og MasterClass kurser. For dig betyder det, at du kan tilføjer nye kompetencer til din virksomhed/afdeling og en bredere viden eller en hjælp til hurtigere at komme videre med dine planer, hvis det matcher med mine kvalifikationer … send en mail, så bestræber mig på, at svare i løbet af 1-2 dage.

Jeg er vant til at arbejde online via Zoom, hangsouts eller facetime og med projekt værktøjer som Trello, Basecamp eller Asana. Jeg kan derfor udføre mit arbejde som freelance grafiker for dig, fra mit kontor. Vores kommunikation vil så foregå online og eller på mobil. Tit kan det dog være en fordel, at jeg kommer til et kort opstartsmøde inden projektets start, så vi kan lære hinanden at kende og afstemme projektet.

:: PROFIL ::

15+ års erfaring med grafisk design og visuel kommunikation. Jeg har derudover mange krydskompetencer til tekst og budskab. Derfor har jeg både fokus på både grafisk design, retorik og strategisk kommunikation i mit arbejde med visuel kommunikation og konceptudvikling.

Jeg er passioneret omkring design, visuel kommunikation, problemløsning og mennesker. Jeg skaber visuel kommunikation der er virkningsfuldt. Visuel kommunikation, som formidler forretningsmæssige strategier og holdninger stemningsfuldt, så modtagerne husker dem.

Jeg har en grundlæggende viden omkring markedsføring og branding. Jeg ved hvordan man omsætter visuel kommunikation, så den på rette vis og i overensstemmelse med strategien markedsfører virksomheden. Min analytiske tilgang kombineret med en stor forretningsforståelse, giver mig mulighed for at finde løsninger som virker.

Udvikling af on/off line kommunikation, visuelle identiteter og designguides, udstillings- og eventkoncepter, kampagnekoncepter, design/udvikling af kommunikation/marketingaktiviteter, webdesign, magasiner, nyhedsbreve, billedbehandling, og infografik/ illustrationer. Samtidig er jeg meget tekniske orienteret og er derfor hurtig til at tillære mig nye systemer og programmer.

Strategisk visuel kommunikation og brand opbygning/positionering – kompliceret samspil, ja tak giv mig endelig mere af det!

Større virksomheder

Som freelance grafisk designer vil jeg kunne træde ind i din marketingafdeling, som en hjælpende hånd, i travle perioder. Min erfaring og kompetencer fra flere store organisationer gør, at jeg hurtigt og målrettet kan samle op på veldefinerede opgaver og få dem løst uden at indgå i daglige møder og andre aktiviteter.

Mindre virksomheder

Måske har du ikke har marketingafdeling endnu, så vil jeg kunne hjælpe med at udvikle, optimere eller vedligeholde din markedsføring. Skal du have udarbejdet et katalog, lavet præsentationer til dit salgsteam, brochure eller noget andet. Efter et opstartsmøde – vil jeg kunne arbejde fra mit kontor eller hos jer, i bestemmer.