Enkelhed!

Before
After

Enkelhed tager tid!

Den er et produkt af overvejelser, fokus og fravalg! Min erfaring er, at det betaler sig, at gøre sig umage og tage sig den tid der skal til for at skabe kvalitet.

Hos mig får du en ydelse og service i øjenhøjde, samt en målrettet indsats med fokus på dine opgaver og dine behov. Men jeg vil altid gøre mig umage og hjælpe dig til at finde enkelhed.

Jeg arbejder både på timebasis, klippekort, projektbaseret og ved meget store opgaver, skræddersyr jeg faste tilbud.

Vil du gerne have en grafisk designer som kan skabe forandring og er kvalitetsbevidst kan du:

Booke mig som fast visionær husdesigner

Få hjælp til din idé

  • 16.000,00,-

    20 timer - 20% rabat
    Særlig rabat på min timepris som fast klippekortskunde

  • Klippekort
  • Din plan er lidt større og vi skal i gang med at implementer dine bedste ideer.
  • Book her
  • 21.000,00,-

    30 timer - 30% rabat
    Særlig rabat på min timepris som fast klippekortskunde

  • Klippekort
  • Du er lige gået i gang, kom videre med din plan - jeg hjælper både med små og store opgaver
  • Book her
  • 32.500,- kr

    50 timer - 35% rabat
    Særlig rabat på min timepris som fast klippekortskunde

  • Klippekort
  • Du har fået så mange ideer at det kræver at vi går grundt til værks.
  • Du kan også overveje om du vil hyre mig mere fast og have adgang til mere fleksible bookinger.
  • Book her

Billigt grafisk design

Når du vælger leverandør, så husk at pris og kvalitet ofte hænger sammen. Jeg har mange kollegaer som ikke har samme erfaring og derfor ikke tager samme timepris endnu – du kan finde dem her.

Grafisk design oplæg – gratis!?

Det giver jeg ikke!

Men se hvem jeg kunne overveje at arbejde gratis for

:: Q & A ::

Grafisk design er en blanding af farver, streger, former, typografi og informationsgrafik, illustrationer og animationer. Grafisk design gør en forskel. Det er krydderiet, der gør, at du adskiller dig fra dine konkurrenter.
Du kan få et fokuseret afsæt og skabe kontakt til kunder med grafisk design.

Lad dig inspirere af nogle af mine projekter her

Logo eller navnetræk? I korte træk er forskellen at et logo er et registreret varemærke eller brand navn fx. Nike som er beskyttet af ophavsret og kan ikke uden videre gengives frit. Det tit en bestemt farve og eventuelt med et symbol.

Et navnetræk er en persons navn eller forbogstaver illustreret kunstfærdigt – et logo kan godt bestå af hele eller del af navnet på grundlæggeren – tænk på Walt Disney.

Der er nogle grundlæggende overvejelser man skal gøre sig når man vælger det ene frem for det andet. Spørg mig bare 🙂

Den visuelle identitet er den synlige del af din virksomhed, som handler om, hvordan virksomheden opfattes af brugere og kunder. En gennemtænkt og veludført visuel strategi, giver dine omgivelser en meningsfuld og nærværende oplevelse af din virksomhed eller organisation. Det øger din troværdighed i det marked, du befinder dig i.

Den visuelle identitet danner grundlaget for den videre branding af virksomheden med i form af  logo/navnetræk + ikon + font + farver + website.

Din virksomheds samlede identitet udvikler sig over tid og vil komme til at omfatte alle de billeder, du bruger, den måde du taler og skriver til og med dine kunder (tone of voice), den måde du viser dit virksomhed på på sociale medier.

Din digitale tilstedeværelse er afgørende.  Det er vigtigt at skabe bedre og mere meningsfyldte digitale oplevelser. Jeg arbejder mest i WordPress og tilbyder både BYG SELV + BYG MED + 100% PROFESSIONELT BYGGEDE løsninger – alt efter dit behov og budget.

Jeg hjælper dig igennem hele processen med både projektledelse, tekst og billeder, hvis du har brug for det.

Se et udvalg af de digitale opgaver, jeg har løst

Branding udgør samlet set alle de virkemidler, som en virksomhed gør brug af. Brandingen udtrykker de værdier virksomheden ønsker kunder og brugere skal forbinde den med.

Med et virkningsfuldt visuelt brand kan man differentiere sig fra sine konkurrenter, hvor der tages udgangspunkt i den markedsposition, virksomheden befinder sig i. Hvis man skal ændre meget i sit brand, er det ofte et udtryk for, at man ønsker at nå en ny kundetype, til et helt nyt produkt eller måske har markedet ændret sig på væsentlige parametre, som gør, at man ændrer grundlæggende på sit brand.

De mest almindelige  visuelle elementer i forhold til branding er logo, website, billeder, fonte og farver.

Kommunikationsdesign er en disciplin, hvor grafisk design og information arbejder sammen og bliver til vidensformidling. Det bruges tit til at formidle komplekse videnstunge budskaber, som ellers tager lang tid og er for kompleks at formidle med ord. Det kan være informationsgrafik, illustrationer og animationer. Kommunikationsdesign bruges både i on- og offline kommunikation.

Du ser det tit i aviser, magasiner, websites, brochurer, bøger, samt i profil- og præsentationsmateriale.

https://en.wikipedia.org/wiki/Communication_design

Visuel rådgivning er en aktiv del i mit arbejde som grafisk designer. Som rådgiver hjælper jeg fx med at finde ind til om det er et nyt produkt, eller måske en ændring i brandet, der er brug for. Jeg kan være en god rådgiver og sparringspartner, når du står med et udfordring med din forretningsudvikling – tag mig med tidligt i processen og kom rigtigt fra start.

Jeg hjælper også gerne med både projektledelse samt tekst og billeder, når du skal i gang med at implementere.

Min design process er min arbejdsmetode – jeg arbejder tit med mennesker som er nye indenfor design og her tilpasser jeg mine arbejdsmetoder (design processer) til deres behov. Jeg møder min kunder hvor de er og klæder dem på til at tage de bedste beslutninger for deres produkter, forretninger og foreninger.

Du kan læse mere her

Good design is good business

“Thomas J. Watson Jr”