Få følgeskab med formsproget og få fokus på visuel forretnings
Du har allerede haft en 1:1 rådgivning og er klar at tage næste skridt.
VISIONÆR HUSDESIGNER
Har I brug for hjælp i en travl periode eller vil i sikre jer forandring med ny visuel og visionær energi i kommunikationsafdelingen, så brug mig som fast husdesigner.
Aftalen sikrer jer:
- kreative indspark
- sikring af gennemførsel af jeres planer
- sparring med forståelse for det eksisterende
- brugbar dialog og effektiv udførsel på alle grafiske udviklingsopgaver
Sådan foregår det:
- I booker mig som fast husdesigner for mindst 1 måned.
- To eller tre faste dage om ugen hos jer eller hos Formsproget efter aftale
- Mulighed for tilkøb af timer til særpris
Tid til at hyre en husdesigner?
Dette er en investering i, hvor langt vi sammen kan rykke jer på en måned – og samarbejde om hvordan I bedst kan fortsætte det visionære visuelle arbejde selv efterfølgende. Læs om fordelene her
Pris: kr. 29.000,- kr. + moms
Din hurtige vej til vækst med visuel kommunikation
HØR MERE
Har du brug for visuel rådgivning, grafisk design eller informationsgrafik, eller har du en ide til et samarbejde?
Skriv til mig her
:: Q & A ::
Grafisk design er en blanding af farver, streger, former, typografi og informationsgrafik, illustrationer og animationer. Grafisk design gør en forskel. Det er krydderiet, der gør, at du adskiller dig fra dine konkurrenter.
Du kan få et fokuseret afsæt og skabe kontakt til kunder med grafisk design.
Logo eller navnetræk? I korte træk er forskellen at et logo er et registreret varemærke eller brand navn fx. Nike som er beskyttet af ophavsret og kan ikke uden videre gengives frit. Det tit en bestemt farve og eventuelt med et symbol.
Et navnetræk er betegnelsen for en persons navn eller virksomheds forbogstaver illustreret kunstfærdigt eller neutralt – et logo kan godt bestå af hele eller del af navnet på grundlæggeren – tænk på Walt Disney.
Dit varemærke/logo er en af de vigtigste aktiver i din virksomhed. Når jeg designer et logo gør jeg mig umagen med ikke, at kopiere andre varemærker og lavet et unikt logo.
Det kan derfor være en stor fordel at få logoet registrereret som varemærke, så din virksomhedens identitet ikke svækkes på markedet i forhold til dine konkurrenter. Registreringen sker hos Patent- og Varemærkestyrelsen. Når du registreringer dit varemærke får du mulighed for at bevise, at det er dit mærke, og muligheden for at give andre licens til at bruge det.
Du kan ansøge om registrering af logo her: rettigheder.dk/varemaerker
Der er nogle grundlæggende overvejelser man skal gøre sig når man vælger det ene frem for det andet. Spørg mig bare 🙂
Den visuelle identitet er den synlige del af din virksomhed, som handler om, hvordan virksomheden opfattes af brugere og kunder. En gennemtænkt og veludført visuel strategi, giver dine omgivelser en meningsfuld og nærværende oplevelse af din virksomhed eller organisation. Det øger din troværdighed i det marked, du befinder dig i.
Den visuelle identitet danner grundlaget for den videre branding af virksomheden med i form af logo/navnetræk + ikon + font + farver + website.
Din virksomheds samlede identitet udvikler sig over tid og vil komme til at omfatte alle de billeder, du bruger, den måde du taler og skriver til og med dine kunder (tone of voice), den måde du viser dit virksomhed på på sociale medier.
Din digitale tilstedeværelse er afgørende. Det er vigtigt at skabe bedre og mere meningsfyldte digitale oplevelser. Jeg arbejder mest i WordPress og tilbyder både BYG SELV + BYG MED + 100% PROFESSIONELT BYGGEDE løsninger – alt efter dit behov og budget.
Jeg hjælper dig igennem hele processen med både projektledelse, tekst og billeder, hvis du har brug for det.
Branding udgør samlet set alle de virkemidler, som en virksomhed gør brug af. Brandingen udtrykker de værdier virksomheden ønsker kunder og brugere skal forbinde den med.
Med et virkningsfuldt visuelt brand kan man differentiere sig fra sine konkurrenter, hvor der tages udgangspunkt i den markedsposition, virksomheden befinder sig i. Hvis man skal ændre meget i sit brand, er det ofte et udtryk for, at man ønsker at nå en ny kundetype, til et helt nyt produkt eller måske har markedet ændret sig på væsentlige parametre, som gør, at man ændrer grundlæggende på sit brand.
De mest almindelige visuelle elementer i forhold til branding er logo, website, billeder, fonte og farver.
Kommunikationsdesign er en disciplin, hvor grafisk design og information arbejder sammen og bliver til vidensformidling. Det bruges tit til at formidle komplekse videnstunge budskaber, som ellers tager lang tid og er for kompleks at formidle med ord. Det kan være informationsgrafik, illustrationer og animationer. Kommunikationsdesign bruges både i on- og offline kommunikation.
Du ser det tit i aviser, magasiner, websites, brochurer, bøger, samt i profil- og præsentationsmateriale.
Visuel rådgivning er en aktiv del i mit arbejde som grafisk designer. Som rådgiver hjælper jeg fx med at finde ind til om det er et nyt produkt, eller måske en ændring i brandet, der er brug for. Jeg kan være en god rådgiver og sparringspartner, når du står med et udfordring med din forretningsudvikling – tag mig med tidligt i processen og kom rigtigt fra start.
Jeg hjælper også gerne med både projektledelse samt tekst og billeder, når du skal i gang med at implementere.
Min design process er min arbejdsmetode – jeg arbejder tit med mennesker som er nye indenfor design og her tilpasser jeg mine arbejdsmetoder (design processer) til deres behov. Jeg møder min kunder hvor de er og klæder dem på til at tage de bedste beslutninger for deres produkter, forretninger og foreninger.