Hvem er mine kunder?

Mine kunder er typisk indenfor teknologi, miljø og viden, derfor arbejder jeg tit for blandt andet universiteter, ingeniører, arkitekter, teknologiorienterede virksomheder/centre og andre vidensinstitutioner. Når det er sagt har jeg også plads til sjove dedikerede mennesker som f.eks Kommpagniet, Genskab.nu og Gone fishing

En af mine store glæder er at arbejde for Smart Campus. På DTU stiller de campus til rådighed for alle studerende som gerne vil teste deres ideer af i både stor og mindre scala. Jeg er så stolt over arbejde for mennesker som ved at “doing beats thinking” … hurra for vidensbaseret og testbaseret innovation. Tak til placeit.io + Park it + allumen.light for at være super inspirerende at arbejde med ogt skabe fundamentet for den næste generation af dygtige mennesker og produkter som kan ændre verden og gøre en forskel for klimaet og i sidste ende mennesker. Du kan se den film jeg har lavet til dem her.

 

Hvad siger mine kunder om samarbejdet?

Referencer

Dorthe Skovgaard Lund

Project Manager in Innovation & Sectors Services: Smart City, DTU Smart Campus, DTU Smart Avenue, Living Labs, Smart Innovation. Coorporation between students and SME’s. Innovation workshops and events.
Dorthe was a client of Tina’s

DTU Smart Campus handler om at sætte DTU’s infrastruktur i spil som Smart City Living Labs for en bred vifte af interne og eksterne målgrupper. Smart Cities er et forholdsvist nyt felt, og da vi spurgte Tina om hjælp til at udforme en grafisk identitet for det nye innovative tiltag, var vi på et tidligt stadie. Tina er uvurderlig i forhold til at samle og omsætte alle vores ideer og visioner om DTU Smart Campus i et grafisk udtryk.

Tina har leveret et meget fleksibelt design, som vi kan skrue op og end for, alt efter hvilken målgruppe vi ønsker at henvende os til, og vi har set det som en stor fordel, at Tina har en høj grad af teknologiforståelse og dyb interesse for de muligheder og effekter, der ligger i at gøre byerne smartere.

Vi kan derfor på det varmeste anbefale Formsproget, som ikke kun udførte en grafisk design opgave for os, men også forsat hjælper os med at forme hele formidlingskonceptet.

Referencer

Jesper Larsen

CEO in Progressive – helping customers get value from Digital Transformation through involving and honest leadership
Jesper managed Tina directly

I have worked with Tina in her position as Art Director in NetDesign, and have a very positive impression of Tina. She works very committed with her tasks and has had a very positive impact on NetDesigns brand value by ensuring that the key messages was presented professionally and was received the right way by customers and partners. Tina has been responsible for all graphic work including content on Internet, Intranet, Customer presentations, invitations and other material for customer events and Marketing material in general. Colleagues, customers and partners have always been very impressed by the high quality of the NetDesign marketing material and Tina has been a big part of that.
Furthermore Tina is very liked by colleagues and functions well in a team, and I can definitely recommend for any job where there is a focus on the graphical part of brand building and marketing activities in general. Feel free to contact me with any elaborating questions.

Referencer

Rasmus Iversen & Viviana Vidal Iversen

Founders | vidaliversen.dk
Rasmus and Viviana was clients of Tina’s

Indsigtsfuld og skarp hjælp til at få etableret vores website. Med stor lydhørhed, dygtighed og fleksibilitet, blev vores website endelig realiseret, efter at have været lang tid undervejs hos os selv – så jeg har bare et godt råd: få Formsproget til at gøre det for jer!

Sparring og viden om datadeling og sociale medier, på et meget konkret og håndterbart plan, er en formfuldent kompetence hos Formsproget.

 

Referencer

Thomas Kronstrøm

Scrum master ebusiness William Demant
Tina worked with Thomas in the same group

I can recommend Tina’s work and most of all her personality. I have worked with Tina with various projects and Tina has been patient, diligent and committed as we’ve navigated through some, at times, very difficult waters.
Tina has also brought a professionalism and skill set that I admire. She has shown herself capable of taking on the most difficult of tasks. I considered her as a key ally and teammate through my time in NetDesign.

Referencer

Jacob Fink Ferdinand

Entrepreneurship, Innovation and project management
Jacob was a client of Tina’s

Tina har været grafisk konsulent og udvikler på projektet ViiRS (www.viirs.dk) , som jeg var projektleder på i samme periode. Tina har ydet et meget kompetent bidrag til at løfte ViiRS’ visuelle profil og derigennem styrke projektets markedsføring ved primært at udtænke og udarbejde en design manual på tværs af medier, herunder været kreativ udvikler af vignet og farveprofilering, og samlet en billeddatabase, der matcher projektets markedsføringsmæssige kommunikationsbehov.

Referencer

Jesper Nyholm

Founder & CEO | 7peaks.dk
Jesper worked with Tina but at different companies

I had the pleasure of working with Tina when organizing the relaunch of netdesign.dk. Tina has great skills when it comes to producing a strong and stringent designline and at the same time maintaining a positive and resultoriented dialogue between business and creative forces. Besides these professional skills, Tina also brings a great and positive personality to the team she is part of.

Referencer

Søren Byriel

Bid Group Manager at Kamstrup
Søren managed Tina directly

Jeg har haft den glæde at arbejde tæt sammen med Tina Sundstrup hos NetDesign.
Lige fra første kontakt med Tina opleves en meget imødekommende og glad person. Tina er fantastisk god til at møde folk, lytte til dem og skabe dialog. Herefter designer/udvikler hun det ønskede, men sikrer undervejs en god afstemning og opnår herigennem gode ”produkter”.
 Tina er meget kreativ og er god til at se forskellige muligheder inden for marketing/markedsføring, uanset om det er udvikling af en brochure, profil annoncering, kommunikation, grafisk design linje eller afvikling af events.
 Det er som regel Tina der tager initiativ til nye aktiviteter og hun påtager sig gerne nye opgaver, og hun yder altid en ekstra indsats når der er brug for det.
 Tina er meget vellidt hos kollegaer i organisationen der ofte får hjælp og gode råd, da Tina har en bred viden og stor erfaring. 
Jeg giver Tina mine bedste anbefalinger.

:: Fordele for mine kunder ::

Måske vurderer du at der heller ikke er opgaver nok til at ansætte en grafisk designer , men du har behov for mere end en fast leverandør. En grafisk designer som i en periode kan træde ind og bidrage målrettet og som ikke som fra dag 1 skal have en fast løn.

De eneste papirer du skal tage stilling til er den faktura jeg sender til dig. Intet papirarbejde og administration som ved ansættelse.

Min timepris er på 800 kr. ex. moms. Mange af mine kunder køber klippekort for at få en lidt lavere timepris og ved et længere varende samarbejde laver jeg særlige fordelagtige tilbud til mine faste kunder. Det kan jeg gøre ,når jeg kender arbejdsmetoder og vi har afstemt forventningerne.

Jeg medbringer mit eget udstyr (Mac) + skærm + mine egne programmer + min viden og kan sidde hos jer og arbejder fra første dag eller vi kan aftale at jeg arbejder fra mit eget kontor. Så skal du ikke ud i en stor investering i programmer som du ikke får brug for.

Du kan tilføjer nye kompetencer til din virksomhed/afdeling og en bredere viden – jeg hjælper mange af mine kunder videre så de kan klare opgave selv. Jeg deler gerne min viden så i kommer hurtigt videre, det er min fornemmeste opgave – hjælp til selv hjælp.

Min design process er min arbejdsmetode – jeg arbejder tit med mennesker som er nye indenfor design og her tilpasser jeg mine arbejdsmetoder (design processer) til deres behov. Jeg møder min kunder hvor de er og klæder dem på til at tage de bedste beslutninger for deres produkter, forretninger og foreninger.

Du kan læse mere her

Jeg kan udføre mit arbejde som freelance grafiker for dig fra mit kontor. Vores kommunikation vil derfor foregå online og eller på mobil. Det kan dog være en fordel at jeg kommer til et kort opstartsmøde inden projektets start, så vi kan lære hinanden at kende og afstemme opgaverne. Det gør jeg gerne.

Visuel rådgivning er en stor del i mit arbejde som grafisk designer. Som rådgiver hjælper jeg tit med afklaring. Er det er et nyt produkt, eller måske en ændring i brandet, der er brug for. Jeg kan være en god rådgiver og sparringspartner, når du står med et udfordring med din forretningsudvikling – tag mig med tidligt i processen og kom rigtigt fra start.

Jeg hjælper også gerne med både projektledelse samt tekst og billeder, når du skal i gang med at implementere.

Større virksomheder

Som freelance grafisk designer vil jeg kunne træde ind i din marketingafdeling som en hjælpende hånd i travle perioder. Min erfaring og kompetencer fra flere store organisationer betyder, at jeg hurtigt og målerettet kan samle op på veldefinerede opgaver. Jeg får dem løst uden at indgå i daglige møder og andre tidskrævende aktiviteter.

Læs mere her

Mindre virksomheder

Måske har du ikke har marketingafdeling endnu, så vil jeg kunne hjælpe med at udvikle, optimere eller vedligeholde din markedsføring. Skal du have udarbejdet et katalog, lavet præsentationer til dit salgsteam, brochure eller noget andet. Efter et opstartsmøde – vil jeg kunne arbejde fra mit kontor af eller hos jer, i bestemmer.

Kontakt mig her